من یک دخترم...

من یک دخترم

وقتی خسته ام

وقتی کلافه ام

وقتی دلتنگم

بشقاب ها را نمی شکنم

شیشه ها را نمی شکنم

دلت را

و

غرورت را

نمی شکنم

زورم به تنها چیزی که می رسد . . .

این بغض لعنتی است . . .



نظرات شما عزیزان:

مریم.ا
ساعت3:22---26 اسفند 1392
من دخترم
از جنس احساس ,از رنگ افتاب ,از ديار غربت,
با تمام احساس
روبروي تومي ايستم و ميگويم
"من دخترم"


فاطمه
ساعت20:49---17 اسفند 1392
سلووووووووووووم
وب نازی داری ب منم سر بزن
راستی منو بلینک بعد بهم خبر بده تا بلینکمت
بووووووووووس


دخترمشرقی
ساعت15:21---10 اسفند 1392
سلام ممنون از این که اومدید ببینید خانم عزیز امسال بیشتر مانتوهای ثنتی مد شده اگر به مجتمع تجاری ها رفته باشید مشاهده میکنید رنگ سال مدل های جالبی برای سن شما ندیدم شما سنتون بین 13تا14هست چندمدل رو گذاشتم امیدوارم خوشتون بیاد اگه خواستید میتونم مدل هایی ازکمپانی خودم بذارم که برای سن شما خوب باشه من قصدم کمک کردن هست اما من به عنوان طراح لباس اون مدل هارو برای سن شما جالب نمیدونم روزبخیر
پاسخ:سلام ممنونم ازتون طرح های شما واقعاعالیه من چنتا طرح ازکمپانی خودتون میخوام.اگه بشه اوناروهم نمایش بذارید:-*


نیلوفر
ساعت23:44---9 اسفند 1392
ای جونم اینجا خیلی قشنگه

راستی لینکت کردم...
پاسخ:تنکس عسلم که لینکیدی منو:-*


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







جمعه 9 اسفند 1392برچسب:, |

 

آپلود عکس

خرید اینترنتی

فال حافظ

قالب وبلاگ